לכבוד מזג האוויר החורפי אני מחליטה לבשל מרק.אני: מה תעדיף - עוף, עדשים, פטריות או גזר?האופנוען: לא משנה לי, מה שבא לך, באמת שלא איכפת לי. עדשים. סיימתי את "הדרך", של קורמאק מקארתי (ותודה לשני על ההשאלה המהירה). אני עוד לא מוכנה לדיון עליו, פשוט כי עוד יש לי סיוטים ממנו. ראיתי שגם עושים ממנו … המשך לקרוא מהווי הבועה + הדרך
קטגוריה: ארכיון
ניו יורק, תל אביב
לוס אנג'לס. ניו יורק. תל אביב הפוסט הבא הוא הפוסט המסכם של טיול ארה"ב מהקיץ, פשוט כי הגיע הזמן לסיים, בכל זאת כבר אוקטובר. חוץ מזה, להבדיל מהטיולים הרבים שעשינו בחלק הראשון של הטיול, את חלקו השני הקדשנו לביקורים במקומות שכבר היינו בהם, והרעיון היה פחות תיירות ויותר פגישות עם אנשים שאנחנו אוהבים. מטבע הדברים, … המשך לקרוא ניו יורק, תל אביב
נאפה ואלי ויום אחרון בסן פרנסיסקו
ביום הרביעי של הטיול החלטנו האופנוען ואני להתחמם קצת, ובמקום לנסוע לכיוון סן פרנסיסקו עלינו למעלה, לכיוון נאפה ואלי.או לפחות, מה שאנחנו חשבנו שהוא נאפה ואלי. אחרי חצי יום שם גילינו שאנחנו בעצם בסונומה ואלי. לא שזה משנה. הרעיון הוא אותו רעיון: נוסעים על כביש, שכנראה מכונה דרך היין, ובדרך יש המון פניות שמובילות להמון … המשך לקרוא נאפה ואלי ויום אחרון בסן פרנסיסקו
שוטפים את העיניים בכחול ובירוק
"The coldest winter I ever spent was summer in San Francisco" (ציטוט מפורסם של מארק טוויין, אלא שהוא כנראה לא באמת אמר את זה, ראו פיסקה 16 אם אין לכם כוח לקרוא את הכל) אמר או לא אמר את זה, זה מאוד נכון. בבוקרו של היום השני של המסע שלנו התעוררנו האופנוען ואני במונטריי וגילינו שבחוץ … המשך לקרוא שוטפים את העיניים בכחול ובירוק
הרהורים של לוס אנג'לס, ויוצאים לדרך
יפה פה, גדול פה, נוח פה. זמן איכות משפחתי. האחיין הוא הנאה צרופה.עוז והאופנוען באימון גלישה. לא פלא שסובלים כאן מהשמנה. המנות עצומות (בצ'יז קייק פקטורי הזמנו קרן ואני סלטים בלאנץ' פורשן, הקטנה והזולה יותר. גם את המנה הקטנה יותר הזו לא הצלחנו לסיים). כל סלט יגיע עם תוספת נדיבה של גבינה מגוררת. כל המבורגר … המשך לקרוא הרהורים של לוס אנג'לס, ויוצאים לדרך