ארכיון – עדי בעולם, ינואר 2010

שנים שמדי פעם אני נתקלת בחנויות או שנתקלתי בצבא במן כלי מוזר שלא הבנתי מה הקטע שלו. למה שתי ידיות כל כך קרובות באותו כלי? דמיוני עבד שעות נוספות עם הכלי הזה. ספל זוגי לשתיית שוקו בימים רומנטים? תלייה על ווים מעוצבים מיוחדים? כלי מיוחד לספונג'ה? הכל, חוץ מהאמת הפשוטה, ותודה לסדרה "סרוגים" שמלמדת אותי … המשך לקרוא ארכיון – עדי בעולם, ינואר 2010

ההיית או חלמתי חלום מוקדם בבוקר

בערב שבת קבענו שניסע לטייל בצפון בשבת. בכל זאת, זו ארצנו וזה הרבה יותר זול מלנסוע לחו"ל. בשמונה וחצי בבוקר שלף אותי האופנוען מהמיטה, שאל אם אני רוצה טוסט להתאושש, וחזר עם פרוסת לחם קלויה ועליה גבינת שמנת, גבינת צ'דר וריבת חבושים. אין כמו שוק קולינרי בשביל להתעורר. היה לנו שולחן מוזמן במלון הסקוטי בטבריה … המשך לקרוא ההיית או חלמתי חלום מוקדם בבוקר

מהווי הבועה + הדרך

לכבוד מזג האוויר החורפי אני מחליטה לבשל מרק.אני: מה תעדיף - עוף, עדשים, פטריות או גזר?האופנוען: לא משנה לי, מה שבא לך, באמת שלא איכפת לי. עדשים. סיימתי את "הדרך", של קורמאק מקארתי (ותודה לשני על ההשאלה המהירה). אני עוד לא מוכנה לדיון עליו, פשוט כי עוד יש לי סיוטים ממנו. ראיתי שגם עושים ממנו … המשך לקרוא מהווי הבועה + הדרך

ניו יורק, תל אביב

לוס אנג'לס. ניו יורק. תל אביב הפוסט הבא הוא הפוסט המסכם של טיול ארה"ב מהקיץ, פשוט כי הגיע הזמן לסיים, בכל זאת כבר אוקטובר. חוץ מזה, להבדיל מהטיולים הרבים שעשינו בחלק הראשון של הטיול, את חלקו השני הקדשנו לביקורים במקומות שכבר היינו בהם, והרעיון היה פחות תיירות ויותר פגישות עם אנשים שאנחנו אוהבים. מטבע הדברים, … המשך לקרוא ניו יורק, תל אביב

נאפה ואלי ויום אחרון בסן פרנסיסקו

ביום הרביעי של הטיול החלטנו האופנוען ואני להתחמם קצת, ובמקום לנסוע לכיוון סן פרנסיסקו עלינו למעלה, לכיוון נאפה ואלי.או לפחות, מה שאנחנו חשבנו שהוא נאפה ואלי. אחרי חצי יום שם גילינו שאנחנו בעצם בסונומה ואלי. לא שזה משנה. הרעיון הוא אותו רעיון: נוסעים על כביש, שכנראה מכונה דרך היין, ובדרך יש המון פניות שמובילות להמון … המשך לקרוא נאפה ואלי ויום אחרון בסן פרנסיסקו