ארכיון – עדי בעולם, דצמבר 2007

ארוחת יום שישי בבית ההורים. אבא מציע לסבתא את המשקאות ללא סוכר שיש על השולחן.אבא: יש דיאט מנגו, יש דיאט שעועית, יש..כולם צוחקים בטירוף, אחינו הקטן עוד שנייה מוציא את המרק דרך האף.אבא: מה?אמא: הצעת מיץ דיאט שעועיתאבא: לא נכוןכולם: כן נכוןאבא (בטון מתפלא): ארבעה אנשים וכולם לא שומעים טוב הסלולרי מצלצל.אחינו הקטן: איפה את?אני: בכניסה … המשך לקרוא ארכיון – עדי בעולם, דצמבר 2007

על הקשקש

בביקורי האחרון במספרה הודיע לי הספר שהוא מצא לי קשקשים ולמזלי הוא יכול להציע לי מסיכה מדהימה שעושה פלאים במחיר הפעוט של 250 שקל לשלוש אמפולות זעירות. כיוון שבכל ביקור במספרה כלשהי הספר תמיד מוצא בעיה כלשהי ("קצוות מפוצלים בגלל הלחות הישראלית") ותמיד יש לו בדיוק את המסיכה שאני צריכה במחיר המופלא של 300 שקל … המשך לקרוא על הקשקש

טעויות בעברית ופרידה ממ'

אחינו הקטן: בזמן האחרון אני לגמרי בקטע של מוזיקה קלאסית. הכי אני אוהב את האופרות של פוצ'ילי.אני: פוצ'יני.אחינו הקטן: את רואה, בגלל זה אני שונא לספר לך דברים כאלה. השבדי בארץ, והוא החליט להתאמן קצת בעברית. הבעיה היא שהוא נוטה לקחת מילים או ביטויים ולחבר אותם ביחד. למשל, הוא ספר עד עשר בעברית לאוזניי הוריי המשתאים:השבדי: אחת … המשך לקרוא טעויות בעברית ופרידה ממ'

שטוקהולם וחתול אורח

עת השתחררתי הרופאים המליצו לי ביקור חודשי בנמל התעופה. כלומר לא כשהשתחררתי כי אם כשחזרתי לארץ, וגם לא הרופאים כי אם עצמי שקלטה שכמה שיותר אסע לחו"ל כך תישמר יותר שפיותי. אין מה לעשות, זה באמת עושה לי טוב לראות מטוס גדול ממריא דרך דמעה שקופה אם אני יושבת במטוס אחר שעומד להמריא גם כן. … המשך לקרוא שטוקהולם וחתול אורח

דרום שבדיה, קופנהגן, וקצת גליל

אחרי שבוע וחצי בשטוקהולם יצאתי לטיול בדרום שבדיה ובדנמרק. זה איזור שלא הייתי בו מעולם, והשבדי הציע שניסע ביחד והוא ידריך. הסכמתי. השבדי הציע גם שנפגוש את משפחתו העניפה המתגוררת באזור. ברגע של חולשת הדעת הסכמתי גם לזה. מדובר במשפחה שלא פגשתי מעולם כשהיינו ביחד, גם השבדי עצמו לא ראה אותם כעשר שנים, ועד כמה שידעתי … המשך לקרוא דרום שבדיה, קופנהגן, וקצת גליל